Du frågar - Jag svarar

Behöver jag skriva mer än så? ni får fråga precis vad som helst och jag svarar på allt inom några dagar, när jag har tid osv.


f.
Allmänt | |
#1 - - MyzaaN:

härligt :D var kommer skjortan ifrån ?:D

#2 - - Lovisa :):

Har du pojkvän ?

Eller har du nån på g ? isf vem ;)



Favoritfilmer , favoritserier ?



Använder du photoshop ? :)



#3 - - Din beundrare:

Vad har jag för kallingar

#4 - - Klara:

Vad har du för kamera? :)

#5 - - Nadja<3:

Hur många läsare har du?

Hur länge har du bloggat?:)

#6 - - Emma:

fin blogg! :)

Vad faller du för hos killar? <3

#7 - - Anonym:

är du och pontus tillsammans?

#8 - - Anonym:

gör du något speciellt med ditt hår för att få det så fint? vad använder du för smink?

VAD VILL DU JOBBA SOM?

caps.

#9 - - julia:

Varför började du blogga?

vilka är dina favoritbloggar? :)

#10 - - Malin:

Har hört att du är på g/ihop med någon, vem?? :)

#11 - - :DDDDDDDD:

är det nödvändigt att fråga?

#12 - - Sofia:

Snygg blogg :)

I vilket program gör du dina headers? :)

#13 - - moaaaaaaaaaaaaaa:

vart har du köpt din virkade sjalll?

vilken är din favorit affär?

finns det nån stil du itne gillar?

kan du lägga upp bilder på dig själv genom åren?

Upp