Det går bra nu......

vill bara säga det.
hörs om några dagar, åker o tjänar pengar imorgon med pappsen.
får se om jag bloggar när jag kommer tillbaka, kanske tar en bloggpaus ett tag?
får se, men om ni inte hör nåt från mig på ett tag har jag antagligen tagit en liten paus, men jag lovar att komma tillbaka.
hej.

f.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

sv: så bra:)

#2 - - MyzaaN:

härligt att höra ju :D kram

#3 - - FlizanLizan:

sv: allt bra? :D

#4 - - | Yohanna |:

SV: Säg gärna till om du röstat så får du en länkning som tack! :)



Haft en bra helg? :)



#5 - - HANNA:

naajs header !

#6 - - filippa:

Tack va glad jag blir! :)

Lite svårt och förklara när jag inte riktigt kan visa men kan visa denna länk där han förklarar bra!

http://www.designadinblogg.se/bakgrundsbild-pa-bloggen/



Hoppas du förstår annars kan jag hjälpa dig att sätta in den om det skulle behövas ^^

#7 - - Emmy:

Oj då fannie ser att du inte har sagt till läsarna att du startat en ny blogg... Så alla läsare detta är fannies nya blogg: ffanniejonsson.blogg.se :)

#8 - - Amanda:

sv: tack! :) lite sent bara

#9 - - - Dejana:

Oj fint bloggnamn, har nästan likadant :)

Besööööööööök!

#10 - - lisa:

Bra blogg!! Har lagt till den i min mapp "favoritbloggar" nu :) Kolla gärna min blogg dagligen också :D

Upp