FRÅGESTUND!

Ja nu är det dags för en ny:



HOPPAS ATT NI FRÅGAR NU OCKSÅ!
fråga vad som helst jag svarar på allt :)
svarar på allt när jag har lust :)

/F

Frågor&svar | |
#1 - - Moa(L):

Du är ju medlem på gosupermodel vad fick dig att bli medlem där ? ;)

Under bara xd



+ vad fick du att börja blogg ? :)

#2 - - enchey:

hur gjorde du din profil? <3

#3 - - Emma - EmpasLiv.blogg.se:

kan du kolla min blogg och kommentera?

#4 - - Emma - EmpasLiv.blogg.se:

vad tycker du om min blogg?

#5 - - sandra:

svar: Tack, detsamma!



Vilken är din favorit TV-serie? Film? Bok?

#6 - - Anonym:

Är du på g med nån kille/tjej?

#7 - - Sannalitens.blogg.se:

Svar: Okej :) Vad har du gjort i helgen då? :)

#8 - - bea:

ställ gärna en fråga till mig , gör du det sötnos så sätter jag till dig på mina läkningar puss <3 ;)

#9 - - wwiillee:

Vrf bloggar du? :p<3

#10 - - Anonym:

du verkar vara en person som många tkr om, men brukar du dissa folk? :d

#11 - - duÄrBäst:

är du ihop med filip marklars? <33 :D

#12 - - Elin:

Vad är det bästa med kärlek tycker du ? , vad är viktigt för en kille? :)

#13 - - anonym:

säljer dom kåv i löfbergs lila-arena? :o

#14 - - vanessa-baby-girl:

hur får du vit bakgrund på dina bilder? :)

Upp